• Veenendaal is de eerste plek waar TW Steel samen met Hip een uniek concept start

    Astrid Meyer

Statement in pop-up store TW Steel

VEENENDAAL Trendy, overzichtelijk en Hip. Beauty & Lifestyle in sieraden en horloges is wat je vindt bij deze juwelier. En met TW Steel biedt zij een merk voor wie een statement wil maken. Met een pop-up store naast de Hip winkel in de Corridor 17 brengt dit Nederlandse horlogemerk zijn complete collectie naar Veenendaal.

Hip organiseert regelmatig evenementen in haar winkel en de Corridor. ,,Bij ons is wat te beleven. Met muziek, bijzondere acties en zeker in de collectie. Sieraden die passen bij je look en veel bekende merken. Origineel en schitterend design in mooie materialen. Dit geldt tevens voor de collectie horloges. Waar TW Steel een bijzondere plek heeft'', vertelt Stephan de Koning, eigenaar van Hip Veenendaal. Het horlogemerk heeft in het buitenland enkele eigen winkels en in Nederland een aantal pop-up stores gehad. ,,Klanten vinden onze producten bij juweliers en bij Hip in de Corridor zijn zo'n vijftig verschillende horloges van onze diverse collecties te vinden'', legt Mark Brouwer uit. De Brandmanager biedt een TW Steel take-over waarmee winkeliers hun klanten verrassen met een bijzondere winkelaankleding en aanbiedingen. Stephan zag met de lege ruimte naast zijn Hip de kans iets nieuws te starten.

POP-UP Veenendaal is de eerste plek waar TW Steel samen met Hip een uniek concept start. ,,We hebben naast onze winkel aan de Corridor 15 momenteel een leeg pand en hier zullen wij een pop-up Hip openen met enkel TW Steel'', vervolgt De Koning. ,,In plaats van een deel van een juwelierszaak openen we ditmaal met Hip een complete winkel voor een korte periode'', vult Brouwer aan. Het pand is al geverfd in de grijze kleur met rode accenten en deze week komt er een complete inrichting met de gehele collectie van TW Steel. Van de Chrono Sport, Maverick, Canteen, Volante, Grandeur Tech en Simeon Panda tot Special Editions, ACE en CEO series. Vind je stijl en laat je inspireren! ,,Een echt Nederlands ontwerp, ongeëvenaard in stijl met hoogwaardige kwaliteit in materiaal, maar zeker nog betaalbaar. Met Zwitsers uurwerk, ontspiegeld en krasvast saffierglas in de stalen kast. Uitgesproken horloges, een statement!'', aldus Mark Brouwer.

ACTIES TW Steel heeft al jaren een connectie met de autosport. ,,Een rijke geschiedenis met onder andere de Dakar. En bij de Formule 1 zijn we sponsor geweest. Als eye-catcher zullen we in de pop-up store aan de Corridor 17 een Formule 1 racewagen neerzetten. En in onze Hip TW Steel winkel starten we met unieke acties. Momenteel krijgt iedereen bij de aankoop van een horloge een JBL bluetooth speaker. Deze week hangt al een poster in het raam waar je een selfie mee kan maken. Iedereen die deze deelt op social media kan ook zo'n JBL speaker winnen. En daarnaast zullen we ook iemand blij maken met een gratis TW Steel horloge. Vanaf 1 mei komen we met nog meer fantastische aanbiedingen in onze pop-up store'', besluit Mark Brouwer. Deze unieke eerste samenwerking van Hip met TW Steel is de hele maand mei te bezoeken in de Corridor 17.