• Maxilia

Maxilia wint 'Best Online Performance' award 2017

RHENEN Maxilia is woensdagavond uitgeroepen tot winnaar van de 'Best Online Performance' award door initiatiefnemer PromZ in de Jaarbeurs in Utrecht. Het e-commercebedrijf is al meer dan tien jaar specialist in promotieartikelen en relatiegeschenken en mag zich sinds gisteren de beste internetleverancier in de promotionele branche noemen.*

,,Deze erkenning is de kers op de taart, zeker omdat de concurrentie steeds groter wordt'', vertelt oprichter Cor van Engelenhoven. ,,Wij springen eruit met onze service en hoge conversiepercentage op de site. Daar zijn we heel trots op!''

Maxilia biedt op de gelijknamige website maxilia.nl relatiegeschenken en promotieartikelen aan. En is volgens het juryrapport, dat bestaat uit stemmen van de vakjury, leveranciers en klanten, zeer geliefd. Volgens hen bestaat Maxilia ,,uit een groep zeer gedreven mensen die met hun inzet en enthousiasme mensen aan zich weet te binden. Ook de mooie website is goed vindbaar.''

Maxilia werkt volgens het zogeheten Semco-model. Een model waar vrijheid en ondernemerschap hand in hand gaan. En niet geheel zonder succes, zo is gebleken: ,,Onze onconventionele manier van werken werpt zijn vruchten af. Ook op Kiyoh scoren wij een negen!'', aldus een tevreden Van Engelenhoven.

De relatief nieuwe award 'Best Online Performance' wordt uitgereikt door een vakjury van branchegenoten.

Meer op website